عمومي عمومي .

عمومي

آموزش اتوكد در اصفهان

آموزش اتوكد در اصفهان


آموزش اتوكد در اصفهان تا چه اندازه از معماري قدرتمند استفاده كنيد ، Raster Design و ابزارهاي MEP واقعاً هستند. و براي دريافت اطلاعات بيشتر در مورد صرفه جويي در وقت براي ابزارهاي ديگر ، حتماً سري كل ما را بررسي كنيد. داده هاي بهره وري بر اساس يك سري مطالعات انجام شده توسط Autodesk به يك مشاور خارجي. هفت مطالعه مجموعه ابزار در هنگام انجام وظايفي كه معمولاً توسط كاربران باتجربه اتوكد انجام مي شود ، اتوكد پايه را با مجموعه ابزارهاي ويژه درون اتوكد مقايسه مي كنند. مانند تمام آزمونهاي عملكرد ، نتايج ممكن است براساس ماشين ، سيستم عامل ، فيلترها و حتي مواد منبع متفاوت باشد.

آموزش اتوكد در اصفهان


در حالي كه تمام تلاش براي انجام آزمايشات تا حد ممكن منصفانه و عيني بوده است ، اما ممكن است نتايج شما متفاوت باشد. اطلاعات و مشخصات محصول بدون اطلاع قبلي قابل تغيير است. Autodesk اين اطلاعات را "همانطور كه هست" بدون هيچ گونه ضمانتي ، صريح يا ضمني ارائه مي دهد.

آموزش اتوكد در اصفهان


تازه هاي اتوكد 2022 چيست؟ با به روزرساني هاي جديد ابزارهاي تخصصي بيشتر كار كنيد

هر اشتراك در اتوكد 2022 به شما امكان مي دهد به هفت ابزار خاص صنعت دسترسي پيدا كنيد كه وظايف را به صورت خودكار انجام مي دهند و در وقت شما صرفه جويي مي كنند. شما هم از ويژگي هاي جديد ابتكاري و هم از طريق ابزارهاي تخصصي پيشرفت مي كنيد . در ادامه مطلب مطالعه كنيد تا ببينيد چگونه مي توانيد از به روزرساني هاي جديد ابزارها بهره مند شويد.

 آموزش اتوكد در اصفهان

 

 

شما ميتوانيد با كليك بر اينجا اطلاعات بيشتري كسب كنيد.

 منبع: Karizmastu.com


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۳:۰۳ توسط:وحيد موضوع: نظرات (0)

آموزش كتيا در اصفهان

آموزش كتيا در اصفهان


آموزش كتيا در اصفهان يكي از اين ابزارها عملكرد Enhanced Scene در CATIA V5 است كه اكنون در CATIA V6 به آن Scene گفته مي شود . لطفاً در زير نحوه ايجاد اين را ببينيد. با ما همراه باشيد و از وبلاگ ما ديدن كنيد تا نحوه انجام اين كار را در CATIA 3DEXPERIENCE ، آخرين راه حل CAD Dassault Systèmes نيز بياموزيد .

1) مجمع مورد نظر خود را باز كنيد

2) بر روي سطح سطح بالا كليك راست كرده و يك بررسي جديد وارد كنيد

3) اطمينان حاصل كنيد كه نقد و بررسي فعلي است (با زير خط) در غير اين صورت بر روي آن كليك راست كرده و آن را به عنوان جريان تنظيم كنيد

4) دسترسي به ميز كار ديجيتال دوربين ديجيتال تحت پيكرنما ديجيتال

5) CAD را در صورت لزوم دستكاري كنيد. توجه: مي توانيد از ابزارهاي ميز كار Digital Review استفاده كنيد.

آموزش كتيا در اصفهان


شايان ذكر است كه حالت Show / Hide يك قطعه قابل ذخيره است. اگر نياز به پنهان كردن / نمايش قسمتهاي خاصي داريد ، مهم است كه در ميز كار Digital Review باشيد. ممكن است يك "جريان" بررسي ديجيتال داشته باشيد اما هنوز در ميز كار مجمع باشيد. اگر در ميز كار Digital Review نباشد ، وضعيت Show / Hide قسمت ذخيره نمي شود.

 

6) وقتي CAD در موقعيتي است كه مي خواهيد ذخيره كنيد (همراه با هر حالت Hide / Show) ، ابزار Slide را براي قرار دادن اسلايد انتخاب كنيد.

آموزش كتيا در اصفهان

آموزش كتيا در اصفهان


اين يك اسلايد را در زير گره Review قرار مي دهد. اين اسلايد يك عكس فوري از زمان آنچه در حال حاضر روي صفحه نمايش داده شده است است. در صورت نياز به تغيير اسلايد ، فقط CAD را دستكاري كنيد / نشان دهيد / پنهان كنيد و سپس بر روي اسلايد كليك راست كرده و گزينه بروزرساني را انتخاب كنيد.

7) بعد از اتمام ، با كليك راست روي "بازنشاني جريان" را كليك كنيد

 

 

 

شما ميتوانيد با كليك بر اينجا اطلاعات بيشتري كسب كنيد.

 Karizmastu.comمنبع:


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۱۱:۱۰ توسط:وحيد موضوع: نظرات (0)