عمومی عمومی .

عمومی

آموزش کتیا در اصفهان

آموزش کتیا در اصفهان


آموزش کتیا در اصفهان یکی از این ابزارها عملکرد Enhanced Scene در CATIA V5 است که اکنون در CATIA V6 به آن Scene گفته می شود . لطفاً در زیر نحوه ایجاد این را ببینید. با ما همراه باشید و از وبلاگ ما دیدن کنید تا نحوه انجام این کار را در CATIA 3DEXPERIENCE ، آخرین راه حل CAD Dassault Systèmes نیز بیاموزید .

1) مجمع مورد نظر خود را باز کنید

2) بر روی سطح سطح بالا کلیک راست کرده و یک بررسی جدید وارد کنید

3) اطمینان حاصل کنید که نقد و بررسی فعلی است (با زیر خط) در غیر این صورت بر روی آن کلیک راست کرده و آن را به عنوان جریان تنظیم کنید

4) دسترسی به میز کار دیجیتال دوربین دیجیتال تحت پیکرنما دیجیتال

5) CAD را در صورت لزوم دستکاری کنید. توجه: می توانید از ابزارهای میز کار Digital Review استفاده کنید.

آموزش کتیا در اصفهان


شایان ذکر است که حالت Show / Hide یک قطعه قابل ذخیره است. اگر نیاز به پنهان کردن / نمایش قسمتهای خاصی دارید ، مهم است که در میز کار Digital Review باشید. ممکن است یک "جریان" بررسی دیجیتال داشته باشید اما هنوز در میز کار مجمع باشید. اگر در میز کار Digital Review نباشد ، وضعیت Show / Hide قسمت ذخیره نمی شود.

 

6) وقتی CAD در موقعیتی است که می خواهید ذخیره کنید (همراه با هر حالت Hide / Show) ، ابزار Slide را برای قرار دادن اسلاید انتخاب کنید.

آموزش کتیا در اصفهان

آموزش کتیا در اصفهان


این یک اسلاید را در زیر گره Review قرار می دهد. این اسلاید یک عکس فوری از زمان آنچه در حال حاضر روی صفحه نمایش داده شده است است. در صورت نیاز به تغییر اسلاید ، فقط CAD را دستکاری کنید / نشان دهید / پنهان کنید و سپس بر روی اسلاید کلیک راست کرده و گزینه بروزرسانی را انتخاب کنید.

7) بعد از اتمام ، با کلیک راست روی "بازنشانی جریان" را کلیک کنید

 

 

 

شما میتوانید با کلیک بر اینجا اطلاعات بیشتری کسب کنید.

 Karizmastu.comمنبع:


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۱۱:۱۰ توسط:وحید موضوع: نظرات (0)